A la trobada d'ahir tractarem, apart de fer les feines habituals, el tema de la decoració dels mòduls. Cadascu va exposar les seves preferencies constructives, sense que s'arribas a cap conclusió concreta. Jo pens que per ventura en aquest aspecte es pot donar llibertat a cada un de noltros pq emplei (els que en saben) el metodo que més li agradi. Entre quasi tots acordarem que intentariem representar un ambient "mediterrani". Ni hi ha que ho farien tipicament mallorqui, però per fer-ho així tendriem molts de problemes per trobar material adequat. Els de cada sistema escolliran l'escena a representar a els seus moduls. He insertat al missatge del proxim encontre, els temes que per ara hem escollit els de 3R. Com sempre no hi ha res definitiu....
En Totxo (no se com s'escriu) es va apuntar per fer un mòdul de continua (encara que ell sigui "enero") i el que vol fer es en tenir l'estructura i les vies colocades, dur-se'n el mòdul a ca seva i fer-hi feina, ja que per horaris de feina no pot venir sempre. Crec que no hi ha d'haver cap problema.
Tambe es va comentar el tema de "propietat" dels mòduls. Jo entenc que, a dia d'avui, els mòduls encara no tenen un "propietari" definitiu. Per jo aquest punt arribarà en el moment que entri la ma personal (decoracio) de cada un de noltros que "marcara" una estructura, pero no abans.
Per cert, ja he llegit que en Keko ja es soci, pero no se si vol participar en el tema dels mòdul o nomes ens vendra a assesorar.
Com sempre, si m'he deixat res, m'ho deis.