Autor Tema: >>>>>>>>Em desfaig d'una part del meu equip marklïn + info dintre <<<<<<<<  (Leído 727 veces)

Desconectado narcis sardo

• Miembro
  • Jr. Member
  • *
    • Ver Perfil
Hola amics pues tenc una maqueta que esta "acabada" pero falta per electrificar tot els semafors i lequip electric, la questió que m'han sobrat moltes vies com creus dobles, rectes, curves de tot tipus,I equip electronic com centraletes i altres, vaig gastar molt de dobler amb aquesta maqueta que li vaig comrar a en toni a l'antiga kenia.Bé si algú li interesa part del material que em cridi al 607-58-38-48 o envii un email a narcissardo@yahoo.es

TOT DE ESCALA HO.

Desconectado jusm

• Administrator
  • Sr. Member
    • Ver Perfil
Bones,

De quina casta de via parles? K, C o M? Pots possar una llista (aproximada) del que tens?
Märklin+H0+Digital+Via C+IB+iTrain
Jo he estat a Platting

• Miembro
  • Jr. Member
  • *
    • Ver Perfil
Hola jusm he parlat amb el company xavier-picattore i ara em disposava a enviarli la llista hi ha de k,C M un poc de tot tambe hi ha electronica com els motors dels desviaments i el codificadors digitals centraletes be si vols contactar amb mi enviem un email a narcissardo@yahoo.es o cridam al numero del post anterior.

Bona tarda.

Desconectado jusm

• Administrator
  • Sr. Member
    • Ver Perfil
No se si saps que estam fent uns mòduls i empleam via K, per lo que alguna cosa la podriem aprofitar (si entre dins les nostres exigencies), però en tot cas hem de ser tot el grup el que ho dicidiguem. Serien principalment vies (2205) i desvios (tant normals com esbels). Sobre electronica i corrent el que ha de parlar es n'Isidre....
Jo he estat a Platting

• Miembro
  • Jr. Member
  • *
    • Ver Perfil
si mo ha comentat antes que estavau fent uns moduls be cuant torneu a la feina mo deis i ja negociam  totes les coses que vos interesin

Desconectado jusm

• Administrator
  • Sr. Member
    • Ver Perfil
d'acord.... i abans m'he oblidat... estas convidat a venir quan vulguis a veure el que feim. Estam el divendres al local de La Vileta. Estarem encantats de rebrer-te.
Jo he estat a Platting

• Miembro
  • Jr. Member
  • *
    • Ver Perfil
Aquest divendres? HI sereu per alla? Ja posare fotos de la meva maqueta.Colque dia vos podria donar un cop de ma per el muntatge.
« última modificación: 19:35 - 10/08/2010 por narcis sardo »

Desconectado jusm

• Administrator
  • Sr. Member
    • Ver Perfil
no, aquest divendres no. El local es petit i molt (però molt) caluròs i hem decidit que el mes d'agost es inhabil.... i ni hi ha que s'ho han pres al peu de la lletra.... ni entren al foro....ni escriuen... ni fan res.

Haurem de posar deures.... ;)
Jo he estat a Platting

• Miembro
  • Jr. Member
  • *
    • Ver Perfil
Jajajajaja, be com jo estic deixant es modelisme ferroviari i estic amb aeromodelisme i estic augmentant sa flota de helicopters hi he de menester, dobers be pero quant torneu a obrir estic disposat a ajudarvos en cualsevol cosa.

Desconectado jusm

• Administrator
  • Sr. Member
    • Ver Perfil
vaja, me sap greu que ho estiguis deixant.... supos que tens els teu motius, pero jo pens que no son incompatibles... podriem fer una maqueta de tren amb helicopters per damunt.... ;)
Jo he estat a Platting

• Miembro
  • Jr. Member
  • *
    • Ver Perfil
Si es trist deixar un hobbie com aquest perque de ben petit me varen regalar un kit de iniciacio de marklin un dels mes complets i sempre disfrutava amb aquells comandaments que eren tan senzills encara els conservo ara tenc  els nous comandaments digitals que supos que debeu tenirlos vosaltres tambe pero de aixo no men desfaig nomes de les vies i semafors, lo de posar helicopters a la mqueta com que la escala sera molt desigualada,  ;D lo important es que si puc ajudarvos amb les peces ja va be escolta podrieu fer un aeroport no es tan mala idea pero es un curro ben gros.

Desconectado jusm

• Administrator
  • Sr. Member
    • Ver Perfil
Hi ha un video (al foro) d'uns que n'han fet un d'aeroport.... I no els pots "compabiltizar" el dos hobbies?
Jo he estat a Platting

• Miembro
  • Jr. Member
  • *
    • Ver Perfil
Els dos m'agraden pero sha de tenir molt de doblers per mantenir tot es material que tenc a casa a l' any anb els helicopters em puc gastar devers 300€ anuals i es bastant divertit el moldeisme ferroviari tambe magrada pero per mantenir locomotores i tot i ademunt que tenc el meu germa que mo destroça tot la maqueta tenia camios y cotxes i monuments per les muntanyes es una maqueta de 3.70m i me conform amb tot lo que tenc, ademes despres tenc un armari amb tot l'equipament vagons i antes de deixarho vaig comprar la plataforma giratoria per les cotxeres i no la vaig a arribar a montar-la, es una pena que tengui que deixar aixo pero l'altre hobbie, m'apassiona mes que aixo no vol dir que quest no.